Harry Potter: Wizards Unite zadebiutowało i gracze chętnie sięgają po ten tytuł. Trudno jednak mówić tu o podobnym fenomenie, jak przy okazji premiery Pokemon Go w 2016 roku.
Harry Potter: Wizards Unite to nowa produkcja od deweloperów ze studia Niantic, mających na koncie
Pokemon Go. Obie produkcje łączy też pomysł na rozgrywkę z wykorzystaniem technologii AR, która przenosi fikcyjne przedmioty, postacie i stworzenia do prawdziwego świata.
Gra spotkała się ze sporym zainteresowaniem i szybko pojawiła się na listach najpopularniejszych produkcji w cyfrowych sklepach na platformach iOS oraz Android. Jak informuje serwis Sensor Tower, w ciągu pierwszych 24 godzin od premiery,
Harry Potter: Wizards Unite zainstalowane zostało przez ponad 400 tysięcy użytkowników, a tytuł ten zarobił ok. 300 tysięcy dolarów. Wynik ten może wyglądać dobrze, ale jest niczym w porównaniu z rezultatem
Pokemon Go - ta produkcja po pierwszym dniu od premiery została zainstalowana 7,5 milionów razy, a gracze w tak krótkim czasie wydali na nią około 2 miliony dolarów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h