Selfpublishing, co w przypadku Hitman III zrobiło studio IO Interactive, wyszedł twórcom dobre. Najnowsza produkcja o przygodach Agenta 47 sprzedała się na tyle dobrze, że w niespełna tydzień od premiery udało się sprzedać tyle egzemplarzy, by zwróciły się koszty jej produkcji. Od tego momentu gra zaczyna zarabiać na siebie i utrzymanie studia. Oczywiście, jak w wielu temu podobnych przypadków, żadne konkretne liczby nie zostały ujawnione i zapewne długo jeszcze się to nie zmieni. Z wyników sprzedaży gry zadowolony jest dyrektor generalny duńskiego studia Hakan Abrak, który w rozmowie z GameIndustry stwierdził:
W niecały tydzień zwróciły nam się koszty projektu. Stawia nas to w bardzo dobrym miejscu i pozwala śmiało realizować nasze ambitne plany związane z przyszłymi przedsięwzięciami.
Hitman III to najnowsza odsłona popularnej serii skradanek, w której gracze wcielają się w zabójcę - Agenta 47. Gra spotkała się z uznaniem krytyków i zebrała świetne oceny w branżowych recenzjach. Nasze wrażenia z rozgrywki możecie przeczytać w tym miejscu
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj