

Selfpublishing, co w przypadku Hitman III zrobiło studio IO Interactive, wyszedł twórcom dobre. Najnowsza produkcja o przygodach Agenta 47 sprzedała się na tyle dobrze, że w niespełna tydzień od premiery udało się sprzedać tyle egzemplarzy, by zwróciły się koszty jej produkcji. Od tego momentu gra zaczyna zarabiać na siebie i utrzymanie studia.
Oczywiście, jak w wielu temu podobnych przypadków, żadne konkretne liczby nie zostały ujawnione i zapewne długo jeszcze się to nie zmieni. Z wyników sprzedaży gry zadowolony jest dyrektor generalny duńskiego studia Hakan Abrak, który w rozmowie z GameIndustry stwierdził:
Hitman III to najnowsza odsłona popularnej serii skradanek, w której gracze wcielają się w zabójcę - Agenta 47. Gra spotkała się z uznaniem krytyków i zebrała świetne oceny w branżowych recenzjach. Nasze wrażenia z rozgrywki możecie przeczytać w tym miejscu.
Źródło: gamesindustry.biz

