W ub.r. najwięcej widzów gromadziły w telewizji transmisje zawodów sportowych, seriale i programy informacyjne. Na liście 20 hitów 2010 roku pod względem wielkości widowni jest tylko jedna pozycja stacji komercyjnej.

Przebojem oglądalności były w ub.r. skoki narciarskie na zimowych igrzyskach w Vancouver - 9,6 mln widzów (TVP 1). Drugie miejsce zajął serial "M jak miłość [image-browser playlist="604598" suggest=""]" - 9,4 mln widzów (TVP 2, odcinek z 15 marca ub.r.), a trzecie finałowy mecz mundialu w RPA - 8,5 mln widzów (TVP 1).

W pierwszej dziesiątce były jeszcze: studio olimpijskie igrzysk w Vancouver - 8,1 mln widzów (TVP 1), "Pogoda" po głównych "Wiadomościach" - 7,4 mln (TVP 1, wydanie z 24 stycznia ub.r.), serial "Ranczo" - 7,3 mln (TVP 1, odcinek z 28 lutego ub.r.), biegi narciarskie kobiet na olimpiadzie w Vancouver - 7,2 mln (TVP 2) i studio olimpijskie tego dnia - 6,9 mln (TVP 2), "Sport" po głównych "Wiadomościach" - 6,8 mln (TVP 1, wydanie z 17 stycznia ub.r.) oraz "Teleexpress" - 6,7 mln (TVP 1, wydanie z 5 grudnia ub.r.).

Dopiero na 19. miejscu w tym zestawieniu znalazł się pierwszy program telewizji komercyjnej: show TVN pt. "Mam talent" - 5,8 mln widzów (odcinek z 16 października ub.r.).

W ub.r. telewizję oglądaliśmy prawie 5 minut dłużej niż w 2009 roku - codziennie średnio poświęcaliśmy jej 4 godziny i 5 minut.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj