W ub.r. najwięcej widzów gromadziły w telewizji transmisje zawodów sportowych, seriale i programy informacyjne. Na liście 20 hitów 2010 roku pod względem wielkości widowni jest tylko jedna pozycja stacji komercyjnej.
Przebojem oglądalności były w ub.r. skoki narciarskie na zimowych igrzyskach w Vancouver - 9,6 mln widzów (TVP 1). Drugie miejsce zajął serial "M jak miłość [image-browser playlist="604598" suggest=""]" - 9,4 mln widzów (TVP 2, odcinek z 15 marca ub.r.), a trzecie finałowy mecz mundialu w RPA - 8,5 mln widzów (TVP 1).
W pierwszej dziesiątce były jeszcze: studio olimpijskie igrzysk w Vancouver - 8,1 mln widzów (TVP 1), "Pogoda" po głównych "Wiadomościach" - 7,4 mln (TVP 1, wydanie z 24 stycznia ub.r.), serial "Ranczo" - 7,3 mln (TVP 1, odcinek z 28 lutego ub.r.), biegi narciarskie kobiet na olimpiadzie w Vancouver - 7,2 mln (TVP 2) i studio olimpijskie tego dnia - 6,9 mln (TVP 2), "Sport" po głównych "Wiadomościach" - 6,8 mln (TVP 1, wydanie z 17 stycznia ub.r.) oraz "Teleexpress" - 6,7 mln (TVP 1, wydanie z 5 grudnia ub.r.).
Dopiero na 19. miejscu w tym zestawieniu znalazł się pierwszy program telewizji komercyjnej: show TVN pt. "Mam talent" - 5,8 mln widzów (odcinek z 16 października ub.r.).
W ub.r. telewizję oglądaliśmy prawie 5 minut dłużej niż w 2009 roku - codziennie średnio poświęcaliśmy jej 4 godziny i 5 minut.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
Źródło: stopklatka.pl
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1984, kończy 41 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 1997, kończy 28 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 2009, kończy 16 lat