W wyniku wojny handlowej pomiędzy Chinami oraz USA firma Huawei została odcięta od wielu rynkowych kontrahentów z Zachodu. Mimo iż obostrzenia nadal utrudniają firmie życie, sytuacja powoli normuje się, czego dowodem jest m.in. podjęcie rozmów nad ponownym udostępnieniem Huawei systemu Windows od Microsoftu na potrzeby produkcji nowych laptopów. I choć chińska korporacja nie wspomina o tym bezpośrednio, jej najnowsza kampania wizerunkowa skierowana na Polski rynek świetnie komentuje jej obecną sytuację. Hasło „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” ma być zachętą do walki z trudnościami, jakie spotykają nas na co dzień. Ambasadorowie marki przekonują w niej klientów, że na drodze do doskonałości zawsze pojawiają się przeszkody, które należy przezwyciężyć, aby dojść do celu. Według Jeffersona Zhanga, dyrektora zarządzającego Huawei CBG Polska, nasz kraj jest jednym z 10 najważniejszych rynków spośród 170, na których funkcjonuje korporacja. Pozwala to przypuszczać, że w okresie przedświątecznym, kiedy kampania wizerunkowo-marketingowa ruszy na dobre, firma zechce przygotować dla potencjalnych klientów promocje na swoje topowe produkty takie jak telefony z serii P30 czy smartwatche z linii Watch GT 2.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj