Huawei zachęca nową kampanią do walki o swoje marzenia
Przedstawiciele Huawei przygotowali na koniec roku kampanię reklamową, która w subtelny sposób komentuje jej sytuację na rynku globalnym.
Przedstawiciele Huawei przygotowali na koniec roku kampanię reklamową, która w subtelny sposób komentuje jej sytuację na rynku globalnym.
W wyniku wojny handlowej pomiędzy Chinami oraz USA firma Huawei została odcięta od wielu rynkowych kontrahentów z Zachodu. Mimo iż obostrzenia nadal utrudniają firmie życie, sytuacja powoli normuje się, czego dowodem jest m.in. podjęcie rozmów nad ponownym udostępnieniem Huawei systemu Windows od Microsoftu na potrzeby produkcji nowych laptopów.
I choć chińska korporacja nie wspomina o tym bezpośrednio, jej najnowsza kampania wizerunkowa skierowana na Polski rynek świetnie komentuje jej obecną sytuację. Hasło „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” ma być zachętą do walki z trudnościami, jakie spotykają nas na co dzień. Ambasadorowie marki przekonują w niej klientów, że na drodze do doskonałości zawsze pojawiają się przeszkody, które należy przezwyciężyć, aby dojść do celu.
Według Jeffersona Zhanga, dyrektora zarządzającego Huawei CBG Polska, nasz kraj jest jednym z 10 najważniejszych rynków spośród 170, na których funkcjonuje korporacja. Pozwala to przypuszczać, że w okresie przedświątecznym, kiedy kampania wizerunkowo-marketingowa ruszy na dobre, firma zechce przygotować dla potencjalnych klientów promocje na swoje topowe produkty takie jak telefony z serii P30 czy smartwatche z linii Watch GT 2.
Źródło: Informacja prasowa
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1942, kończy 82 lat
ur. 1966, kończy 58 lat
ur. 1974, kończy 50 lat
ur. 1944, kończy 80 lat