Koenigstein zostało podzielone na pięć dzielnic, każda z nich jest unikalna pod względem architektury, swojej specyfiki i klimatu oraz osób, które w danej dzielnicy mieszkają. Wszystkie dzielnice architektonicznie odzwierciedlają epokę wczesnego renesansu, co tworzy niepowtarzalny klimat - mówi Kacper Szwajka, art director studia The Dust.
Zdradzono też coś więcej na temat tajemniczego Nieświata.
Nieświat będzie odgrywał niezwykle istotną rolę - jest to "miejsce, które ukazuje prawdziwą istotę rzeczy", przez co dla gracza stanowi jedno z najważniejszych narzędzi na drodze do prawdy i rozwiązania otaczających go intryg. Niejednokrotnie pomoże łączyć pewne fakty i doszukiwać się kolejnych poszlak. Nieświat jest jednocześnie miejscem mrocznym, złym i pełnym niebezpieczeństw, którym Mordimer będzie musiał stawić czoła - tłumaczy Damian Pawlak, game designer w The Dust.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj