PlayStation Network w okresie świątecznym trapiły problemy, za którymi stały ataki DDoS. Gracze, szczególnie ci, którzy posiadają PlayStation 4 do grania po sieci, muszą opłacać usługę PlayStation Plus, żeby móc z funkcji online korzystać. Jednak zmasowany atak hakerski uniemożliwiał im taką zabawę. Sony zaoferowało rekompensatę. Dziś już wiemy, co wówczas miano na myśli.
Czytaj także: Rekompensata za wadliwe „Assassin’s Creed: Unity” dostępna
Sony rozpoczęło graczom wysyłkę wiadomości email z kodem przedłużającym o 1 dzień ważność konta PlayStation Plus. Kto liczył na większą hojność Sony, ten może czuć się zawiedziony. Z drugiej jednak strony, otrzymaliśmy przedłużenie usługi PS Plus o całą dobę, podczas gdy problemy z funkcjonowaniem PSN trwały raptem kilka godzin. Więc powodów do narzekań nie powinno być wcale.
Pełną treść wiadomości możecie zobaczyć poniżej (voucher jest już wykorzystany).
Kod otrzymany w wiadomości email należy wykorzystać do 31 marca tego roku. W innym przypadku jednodniowe wydłużenie PlayStation Plus po prostu nie będzie miało racji bytu.
Sprawdźcie swoje skrzynki mailowe, również folder spam, czy nie macie wiadomości od Sony z kluczem przedłużającym o 1 dzień ważność konta PlayStation Plus na PlayStation Network.