PlayStation Network w okresie świątecznym trapiły problemy, za którymi stały ataki DDoS. Gracze, szczególnie ci, którzy posiadają PlayStation 4 do grania po sieci, muszą opłacać usługę PlayStation Plus, żeby móc z funkcji online korzystać. Jednak zmasowany atak hakerski uniemożliwiał im taką zabawę. Sony zaoferowało rekompensatę. Dziś już wiemy, co wówczas miano na myśli. Czytaj także: Rekompensata za wadliwe „Assassin’s Creed: Unity” dostępna Sony rozpoczęło graczom wysyłkę wiadomości email z kodem przedłużającym o 1 dzień ważność konta PlayStation Plus. Kto liczył na większą hojność Sony, ten może czuć się zawiedziony. Z drugiej jednak strony, otrzymaliśmy przedłużenie usługi PS Plus o całą dobę, podczas gdy problemy z funkcjonowaniem PSN trwały raptem kilka godzin. Więc powodów do narzekań nie powinno być wcale. Pełną treść wiadomości możecie zobaczyć poniżej (voucher jest już wykorzystany).
Problemy z PSN - rekompensata Sony / źródło: własne
Kod otrzymany w wiadomości email należy wykorzystać do 31 marca tego roku. W innym przypadku jednodniowe wydłużenie PlayStation Plus po prostu nie będzie miało racji bytu. Sprawdźcie swoje skrzynki mailowe, również folder spam, czy nie macie wiadomości od Sony z kluczem przedłużającym o 1 dzień ważność konta PlayStation Plus na PlayStation Network.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj