"Kevin sam w domu", który Polsat wyemitował w wigilijny wieczór uzyskał 3,34 mln widzów i udziały w rynku telewizyjnym na poziomie 23,79 % w ogólnej grupie widzów i 28,38 % w komercyjnej grupie 16-49. Była to najchętniej oglądana pozycja filmowa podczas całych Świąt. Czytaj także: Joanna Brodzik z główną rolą w nowej produkcji TVN W ciągu dwóch świątecznych dni, przeciętny Polak spędził przed telewizorem średnio 5 godzin 53 minuty i 18 sekund. W porównaniu z poprzednim rokiem, jest to duży wzrost o ponad 26 minut. W ogólnej grupie widzów zwyciężyła TVP 1 z udziałami w rynku wynoszącymi 13,08 %. Drugie miejsce z 11 % udziałów zajęła TVP 2. Na podium znalazł się także Polsat z 9,17 %, a czwarte miejsce należało do TVN-u, który uzyskał 9,04 % udziałów. W grupie 16-49 TVN okazał się jednak być liderem z 11,39 % udziałów. Na drugim miejscu w grupie komercyjnej uplasował się Polsat, który zdobył 10,39 %, a na dalszych miejscach TVP 2 (10,11 %) i TVP 1 (9,34 %). A poniżej przypominamy nasz świąteczny materiał wideo: "Kevin sam w szklanej pułapce".

[video-browser playlist="637216" suggest=""]

Źródło: wirtualnemedia.pl
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj