Seria Age of Wonders znana jest z rozbudowanego systemu rozwoju postaci. Prezentowany materiał filmowy ujawnia jedną z 6 klas - Tekratów, którzy poświęcają swoje życia krzewieniu wiary oraz walce z siłami ciemności. Klasa przywódcy to – obok jego rasy – podstawowy czynnik decydujący o kształcie rozgrywki. W zależności od tego, jaką klasę dla niego wybierzemy, otrzymamy dostęp do zupełnie innych technologii oraz jednostek specjalnych.

Film dostępny jest pod poniższym linkiem:

Teokraci utrzymują porządek w swojej domenie, a ich miasta rozwijają się szybko i wszechstronnie. Czynnie wspierają swoje oddziały dzięki zaklęciom leczącym, wzmacniającym lub ofensywnym. Teokraci polegają przede wszystkim na sile ducha – większość podległych im istot posiada odporność na ten żywioł lub zadaje od niego obrażenia, część z nich jest też niewrażliwych na kontrolę umysłu. Teokraci nie radzą sobie zbyt dobrze w walce z maszynami, doskonale sprawdzają się natomiast w trakcie starć z nieumarłymi oraz potworami. Klasa Teokratów może łączyć się z jedną z 6 dostępnych w grze ras (Wysokie Elfy, Krasnoludy, Drakoni, Ludzie, Orki i Gobliny) oraz ma możliwość podnoszenia swoich umiejętności przy użyciu magii.

Przykładowe jednostki przynależne do rasy Teokratów:

  • Męczennik – posiadają specjalną umiejętność absorbcji zniszczeń zadawanych przez przeciwnika. Przyjmują na siebie obrażenia, które w normalnej sytuacji byłyby zadane innej jednostce.
  • Ewangelista - ich głównym zadaniem jest nawracanie jednostek przeciwnika, które pozostają pod naszą władzą również po zakończeniu bitwy. Poza tym ewangeliści mogą także odpędzać nieumarłych oraz zwiększyć odporność wybranej jednostki. Bardzo dobrze sprawdzają się w roli jednostek wsparcia.
  • Cherubin – najbardziej lojalna jednostka. Zdolność latania pozwala im na łatwe przemieszczanie się po mapie świata. Dobrze widzą w ciemności.
  • Relikwiarz rozgromienia – jednostki stanowią rodzaj magicznej artylerii dalekiego zasięgu, zadającej tym większe obrażenia im więcej wyznawców znajduje się na polu bitwy.

Przykładowe umiejętności rasy Teokratów:

  • Nagły gniew – połowa obrażeń zadanych danej jednostce wraca do istoty atakującej.
  • Potężny milczek - wybrana jednostka dostaje premię do ataku i kontrataku podczas walki z istotami wyższego rzędu.
  • Znamię heretyka - wszystkie istoty w wybranej armii wroga zostają oznaczone jako heretycy, przez co wyznawcy zadają im dodatkowe 3 punkty obrażeń fizycznych przy każdym ataku.
  • Wielka czystka - wszystkie sojusznicze oddziały piechoty oraz kawalerii otrzymują cechy: pogromca smoków, wróżek, olbrzymów, potworów, nieumarłych oraz istot przywołanych.
  • Armagedon - wszystkie przyjazne miasta i jednostki stają się niewrażliwe na negatywne modyfikatory do zadowolenia, a ponadto zyskują zdolność silnej woli.

 Więcej informacji:

https://www.facebook.com/TechlandWydawnictwo

https://aow3.pl/

Age of Wonders III już 31 marca na rynku, w polskiej wersji kinowej, na platformę PC.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj