Pierwszy Knack nie był wielkim sukcesem i zebrał przeciętne oceny, ale jego sprzedaż na tyle zadowoliła wydawcę, że zdecydowano się na stworzenie kontynuacji. Knack 2 został przyjęty zdecydowanie lepiej i bardzo możliwe, że na nim seria się nie zakończy. Sony zgłosiło bowiem nowy znak towarowy powiązany z grami wideo, animacjami i podobnymi mediami.  Odnowienie znaku towarowego może, ale wcale nie musi oznaczać, że japońska firma pracuje nad kolejną odsłoną serii. Może to być jedynie krok w kierunku zabezpieczenia się na przyszłość . W końcu lepiej mieć bezpieczną nazwę w kieszeni, niż później szukać zamiennika. Warto również przypomnieć, że informacja na ten temat zbiegła się w czasie z plotkami o nadchodzących zapowiedziach Sony. Przypomnijmy, że wedle niektórych przecieków, w tym tygodniu powinniśmy otrzymać zapowiedź usługi opisywanej jako konkurencja Xbox Game Pass. Niewykluczone, że zarówno nowy abonament, jak i Knack 3, zostaną zapowiedziane podczas jednej prezentacji.  Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj