Są to wyniki nieoficjalne, gdyż Netflix nie publikuje informacji o oglądalności swoich seriali. Dane pochodzą z firmy badawczej Symphony Advanced Media. Według nich pierwszy odcinek serialu Gilmore Girls: A Year in the Life przyciągnął 5,99 mln dorosłych widzów w ciągu trzech dni od premiery, czyli w weekend.  Natomiast cały serial przyciągnął 4,97 mln widzów w grupie docelowej 18-49. Czytaj także: Zwiastun nowych Kochanych kłopotów W grupie 18-49 jest to trzeci najpopularniejszy serial Netflixa po 1. sezonie Fuller House, który przyciągał średnio 7,33 mln widzów w pierwszych trzech dniach emisji oraz 4. sezonu Orange Is the New Black, który przyciągnął 5,84 mln widzów w pierwszych trzech dniach emisji. Oczywiście nie wiadomo, jak bliskie prawdy są dane firmy Symphony Advanced Media, bo Netflix nie komentuje ich wyników.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj