Serwis Player.pl z dniem 16 lutego przejdzie poważną metamorfozę. W jej ramach zniknie możliwość darmowego dostępu do jakichkolwiek treści. Zapłacimy nawet za możliwość oglądania powtórek z kanałów TVN przerywanych reklamami. Nowa odsłona platformy będzie w pełni płatna, w każdej spośród dostępnych wersji. W komentarzu dla portalu Wirtualne Media przedstawiciele biura prasowego TVN Grupy Discovery poinformowali, że rezygnacja z hybrydowego modelu dystrybucji wpisuje się w bieżące trendy panujące na rynku światowych serwisów filmowych klasy premium. Korporacja planuje ujednolicić tym ruchem model funkcjonowania swojej usługi. W nowej odsłonie Player.pl odda nam do dyspozycji trzy progi abonamentowe:
  • Player z reklamami (8 zł / 30 dni) – dostęp do wszystkich produkcji TVN Grupa Discovery, wybranych formatów partnerskich grup medialnych (m.in. Viacom), prapremier, produkcji Player Original oraz kolekcji discovery+. Filmy i seriale w tym pakiecie będą przerywane reklamami. W pierwszym okresie rozliczeniowym za subskrypcję zapłacimy 4 zł,
  • Player (15 zł / 30 dni) – dostęp do tych samych treści, co w podstawowym pakiecie, w tym m.in. przedpremierowych odcinków seriali i programów, ale bez przerw na reklamy. W pierwszym okresie rozliczeniowym za subskrypcję zapłacimy 7,5 zł,
  • Player + TV (30 zł / 30 dni) – dostęp do tych samych treści, co w pakiecie Player oraz do 27 kanałów telewizyjnych nadawanych na żywo. Odpowiednik dotychczasowego pakietu Start VOD + TV. W pierwszym okresie rozliczeniowym za subskrypcję zapłacimy 15 zł.
Zmiany nie obejmą dostępu do kanałów HBO, Canal+ oraz Eleven Sports. Za nie w ramach Player.pl zapłacimy oddzielnie.  
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj