Latem amerykańskie stacje rozpoczynają kampanie marketingowe, mające na celu promowanie swoich nowych seriali, które emitowane będą jesienią. Każda z nich ma własna taktykę, by osiągnąć sukces, własne pomysły i określony budżet. Przeważnie jednak tylko w taki sposób stacje telewizyjne są w stanie trafić do widza i zainteresować go nowym, obiecująco zapowiadającym się serialem.
Poniższy ranking sporządzony został na podstawie jednego tygodnia: od 18 do 25 czerwca. Dominują w nim dwa nowe seriale ABC: "666 Park Avenue" i "Nashville". Emitowały one krótkie spoty reklamowe (średnio 6 sekund na godzinę), ale w wieczornym paśmie antenowym, kiedy przed telewizorami zasiadało najwięcej widzów. Idealną okazją do promocji były bowiem finałowe spotkania NBA, które transmitowała stacja ABC.
FOX najwięcej czasu antenowego przeznaczonego na promocję oddał swojemu nowemu dramatowi "Mob Doctor". NBC w równym stopniu promuje dwie swoje nowe produkcje: dramat "Revolution" i komedię "The New Normal". CBS pozostaje w tle, ale zarówno "Elementary", jak i "Vegas" to produkcje, która obecnie nie potrzebują zbyt dużej promocji.
Poniższy ranking na pewno zostanie przewrócony do góry, gdy pod uwagę weźmie się okres związany z Igrzyskami Olimpijskimi. Stacja NBC wkłada mnóstwo pieniędzy i czasu antenowego podczas olimpiady (specjalne zwiastuny promocyjne), by zainteresować widownię swoimi nowymi produkcjami.
[image-browser playlist="600396" suggest=""]