Pierwszy sezon Marco Polo zadebiutował w 2014 roku. Jego budżet sięgał 90 mln dolarów. Drugi sezon pojawił się w lipcu 2016 roku, a jego koszty były na podobnym poziomie. Trzeci sezon nie powstanie, bo według danych The Hollywood Reporter serial przyniósł Netflixowi 200 mln dolarów strat.  Zobacz także: Zwiastun The OA - tajemniczego serialu Netflixa Przeciętne recenzje obu sezonów także nie miały dobrego wpływu na przyszłość serialu. Decyzję o skasowaniu podjął Netflix w porozumieniu ze studiem The Weinstein Company. Obydwie strony w oświadczeniach chwalą i komplementują, podkreślając, jak dobra to była współpraca. Zdaniem Teda Sarandosa, dyrektor programowego Netflixa, oglądalność serialu nie miała znaczenia, bo był on bardzo popularny w Azji i Europie. Uważa, że serial spełnił dobrze swoją rolę, ale nie wyjawia do końca, o jaką rolę chodzi.  
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj