BBC startuje z nową "magiczną" interaktywną kampanią promującą trzynastoodcinkowy serial Merlin wykorzystując komputerową technologię w kinach Wielkiej Brytanii. Jednym z elementów akcji promocyjnej ma być pocztówka, która pozwoli widzom uzyskać dostęp do unikalnych materiałów z tytułowym bohaterem produkcji wykonującym magiczne sztuczki ze swojej księgi zaklęć. Owa księga w sposób "magiczny" pojawia się na ekranie komputera po przyłożeniu specjalnego symbolu z pocztówki do kamery internetowej. Wraz ze zwiastunami w telewizji, radiu i kinach na ulicach, przystankach i autobusach zawisną plakaty promujące przygody młodego czarownika.

Pocztówki będą rozprowadzane w kinach i podczas różnych wydarzeń w całym kraju, w tym podczas Thames Festival. W ten sposób widownia będzie mogła wypróbować "magiczny symbol" w domowym zaciszu. Drukowalna wersja pocztówki będzie dostępna na oficjalnej stronie programu.

I chyba najważniejsza informacja, pierwszy odcinek będzie miał premierę w najbliższą sobotę tj. 20 września o godz. 19:30 (czasu brytyjskiego) na kanale BBC1.

Oficjalna strona serialu: https://www.bbc.co.uk/merlin/

Zwiastuny:

https://www.youtube.com/watch?v=HxfdY5wFYR8

https://www.youtube.com/watch?v=mM6RCC6Uyyk

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj