Odbył się już pierwszy pokaz prasowy filmu "Mission: Impossible Rogue Nation". Co o nowej superprodukcji myślą krytycy?
Ekipa "
Mission: Impossible - Rogue Nation" dokonała niemożliwego! Gdy studio Paramount przyspieszyło datę premiery filmu o 5 miesięcy, wydawało się, że może to źle wpłynąć na efekt końcowy. Wygląda jednak na to, że reżyser Christopher McQuarrie i jego ludzie stanęli na wysokości zadania. Ostateczne prace nad obrazem zakończyły się dopiero w tym tygodniu i jest on gotowy do swojego debiutu podczas światowej premiery w Wiedniu, 23 lipca.
Według wstępnych prognoz, w pierwszy weekend wyświetlania superprodukcja ma zarobić w USA pomiędzy 40 a 50 mln dolarów. To więcej niż 4. część, która wycisnęła z pierwszych dni 30 mln. Szacuje się więc, że "Rogue Nation" może zarobić na całym świecie więcej niż "
Mission: Impossible - Ghost Protocol", którego globalny wynik to świetne 694 mln dolarów.
Czytaj także: Solowy „Batman” – fanowski zwiastun filmu Bena Afflecka
Odbył się już pierwszy pokaz dla prasy. Jak widzicie na poniższych Twittach, dziennikarze nie mogli zdradzić zbyt wiele, ale odbiór filmu był uniwersalnie pozytywny. Chwalono solidną historię, rewelacyjne sceny akcji oraz aktorkę Rebeccę Ferguson.
Pojawiły się też 3 nowe spoty promujące "
Mission: Impossible - Rogue Nation", którego premiera w Polsce zaplanowana jest na 7 sierpnia.[video-browser playlist="727258" suggest=""][video-browser playlist="727259" suggest=""][video-browser playlist="727260" suggest=""]
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h