Nowa aktualizacja projektu Quake VR wdroży do gry kilka długo wyczekiwanych funkcji. Gracze będą mogli m.in. tworzyć autorskie mapy i mierzyć się ze sobą w trybie wieloosobowym.
Choć od premiery
Quake’a minęło już blisko ćwierć wieku, tytuł ten nadal przyciąga do siebie szerokie grono graczy, w tym również moderów-pasjonatów. To dzięki jednemu z nich powstał Quake VR, który przenosi grę do wirtualnej rzeczywistości. A w nowej aktualizacji dodano do niego szereg usprawnień uatrakcyjniających rozgrywkę.
Najważniejszą zmianą w łatce v0.0.5 jest wprowadzenie trybu wieloosobowego. Pozwoli on stanąć w szranki z żywymi przeciwnikami oraz opcjonalnymi botami, które zapolują na nas w wirtualnej rzeczywistości:
Aktualizacja wprowadza również samouczek, w którym nowi gracze będą mogli poznać środowisko gry i zobaczyć, jak
Quake prezentuje się w goglach VR. Misja treningowa pozwoli przećwiczyć wszelkie podstawy i przygotuje nas na wyzwania trybów jedno- i wieloosobowego. Od teraz można także wgrać nowe, autorskie mapy. Na tym nie koniec zmian, powody do zadowolenia mają również posiadacze gogli Vive Index – aktualizacja wdroży obsługę technologii rozpoznawania położenia palców, dzięki czemu będziemy mogli porozumiewać się z innymi graczami za pomocą gestów (niekoniecznie tych kulturalnych).
Do uruchomienia gry w wirtualnej rzeczywistości konieczne jest posiadanie oryginalnej wersji
Quake’a. Modyfikację dodającą tryb VR pobierzemy
ze strony projektu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h