Mija rok odkąd aplikacja FUN APP pojawiła się na rynku. Aktualnie osiągnęła poziom 50 tysięcy ściągnięć wersji mobilnej oraz ponad 20 tysięcy w innych wersjach i liczby te stale rosną.  Nowatorskie rozwiązania bez wątpienia przyczyniły się do jej popularności. Aplikacja od razu została zauważona, czego dowodem są pierwsze nominacje do nagród przyznawanych w dziedzinie innowacji technologicznych. Wyróżniona została wówczas między innymi w takich konkursach jak: Grand Press Digital, Nagrodach Mobile Trends Awards, czy Best Mobile App Awards 2013. Nagroda APPAWARD 2014, przyznana przez Internautów, jest podwójnie satysfakcjonująca, gdyż to właśnie sami użytkownicy docenili jej wartość. W konkursie pokonała ona łącznie dwudziestu ośmiu konkurentów, a wśród nich takie aplikacje jak: Program TV Telemagazyn, 2048 Pixels, czy VOD Bajki.

Głównym założeniem aplikacji FUN APP jest dostarczenie widzom kanałów muzycznych, należących do 4fun Media S.A., kolejnej warstwy interakcji, komunikacji czy też rozrywki w oparciu o kontent telewizyjny. Jest to jedyna tego typu aplikacja działająca w interakcji z kilkoma kanałami telewizyjnymi 24 godziny na dobę, zarówno w Polsce jak i na świecie. Jej użytkownik otrzymuje dostęp do dodatkowych treści, quizów, jak również możliwość kontaktu na żywo z innymi widzami. Z kolei dla reklamodawców jest doskonałym narzędziem do rozbudowanej komunikacji marketingowej, stwarzając warunki do prowadzenia wielopłaszczyznowych i zintegrowanych, a przede wszystkich cross mediowych, czyli bardziej skutecznych kampanii reklamowych.

"Otrzymanie tej prestiżowej nagrody jest kolejnym potwierdzeniem faktu, że nasza aplikacja osiągnęła sukces. Uruchomienie FUN APP wpisuje się w szerszą strategię  inwestowania przez Grupę 4fun Media  w narzędzia multiscreeningu, przez co skuteczniej docieramy do widzów, dając im nowe możliwości korzystania z oferty programowej. Dla naszej pozycji rynkowej w tym segmencie istotne znaczenie może mieć realizowana właśnie emisja obligacji. Część środków pozyskanych dzięki niej, chcemy przeznaczyć właśnie na tworzenie lub zakup na rynku kolejnych innowacyjnych nośników naszego kontentu, co w dłuższej perspektywie powinno przełożyć się na dywersyfikację przychodów Spółki" - komentuje Ewa Czekała, Prezes Zarządu 4fun Media S.A.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj