- Wymyśliliśmy Logitech na nowo, tworząc produkty, które łączą zaawansowaną technologię i ciekawe wzornictwo, aby zapewnić każdemu użytkownikowi niesamowite doświadczenia – powiedziała Izabela Sulima, Regional Marketing Manager CEE.Czytaj także: „Top Gear”: Clarkson, Hammond i May nie mogą pracować w ITV
- Zbudowaliśmy zespół światowej klasy projektantów, na czele którego stoi główny projektant Alastair Curtis. Design stanie się podstawą we wszystkim, co robimy. Nasze podejście do projektowania wychodzi poza tradycyjne granice: dla nas desing to połączenie zaawansowanej technologii ze strategią biznesową i opiniami klientów. Produkty Logitech przeszły już długą drogę, a teraz nadszedł czas, aby zmieniła się również marka – dodała Izabela Sulima.W ramach nadchodzących zmian konsumenci niedługo zobaczą nazwę Logi na wybranych produktach w już istniejących kategoriach. Ponadto Logitech szykuje zmiany i kilka niespodzianek w nowych klasach produktów.[video-browser playlist="722969" suggest=""]
- Firma Logitech przeszła ogromne zmiany. Stworzyliśmy tożsamość marki, która jest wyrazem tego, kim jesteśmy dzisiaj i kim będziemy w przyszłości – powiedział Alastair Curtis, chief design officer w firmie Logitech. - Przekształcenie firmy tej wielkości powinno iść w parze z równie śmiałą transformacją marki – dodał Alastair Curtis.Więcej informacji na temat zmian na Logitech.com.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj