W rozmowie z Official Xbox Magazine dyrektor PR Namco Bandai Games stwierdził, że dla "Dark Souls 2" przygotowywana jest ogromna kampania marketingowa, znacznie większa od tej, która promowała "Demon's Souls" i "Dark Souls". - Tym razem inwestujemy znacznie więcej w marketing. W Dark Souls i Demon's Souls nie skupialiśmy się na tym aż tak bardzo, bo wtedy tytuły te miały bardzo ograniczoną grupę odbiorców - powiedział Lee Kirton.

Zaznaczył również, że przy "Dark Souls II" bardzo zależy im na pozyskaniu nowych graczy, ponieważ są doskonale świadomi, że wszyscy gracze, którzy mają za sobą "Dark Souls" i "Demon's Souls", zagrają również w ich nowy tytuł. - Dark Souls 2 będzie masywnym tytułem klasy AAA. Chcemy otworzyć się na nowych graczy i zaproponować im odważniejsze rozwiązania. Jestem przekonany, że Dark Souls 2 spodoba się graczom, którzy mają za sobą przejście Skyrim.

"Dark Souls II" wydany zostanie na PS3, X360 i PC jesienią 2013 roku.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj