Pierwiastek CANAL+ można obecnie odnaleźć w wielu obszarach rynku, a każdy kto przez ostatnie lata miał kontakt z nowoczesną telewizją, serialami czy kinem, miał również w mniejszym lub większym fragmencie styczność z CANAL+.
W tej perspektywie zmiana nazwy jest dla nas naturalnym krokiem, dzięki któremu będziemy mogli nadal silnie inwestować w rozwój ekosystemu CANAL+, z korzyścią dla abonentów oraz całego rynku telewizyjnego i filmowego. Zmiana nazwy pozwoli nam również podkreślić, że CANAL+ jest i pozostanie naszym najważniejszym produktem w portfolio.
Dokładna data rebrandingu nie jest jeszcze znana, firma wskazuje jedynie, że dojdzie do niej w drugiej połowie 2019 roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj