Korzenie satelitarnej telewizji cyfrowej nc+ sięgają 2013 roku, kiedy w wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Grupą ITI a Groupe Canal+ doszło do fuzji platformy n oraz Cyfry+. Po sześciu latach obecności na polskim rynku właściciele nc+ zadecydowali o wdrożeniu procesu rebrandingu, w wyniku którego platforma zmieni nazwę na CANAL+. Przedstawiciel ITI Neovision tłumaczą taki krok faktem, iż CANAL+ zapisał się w świadomości odbiorców jako synonim najwyższej jakości telewizyjnej. Firma zauważa, że to w koprodukcji z CANAL+ powstały takie kultowe i wielokrotnie nagradzane filmy oraz seriale jak Idaczy Zimna wojna. Ponadto marka kojarzy się z prekursorem innowacyjnych rozwiązań technologicznych – jako jedna z pierwszych wprowadziła transmisje w HD oraz 4K, a wkrótce będzie wdrażał na rynek technologię OTT - dlatego zmiana nazwy przysłuży cię popularności platformy. W oświadczeniu ITI Neovision czytamy:
Pierwiastek CANAL+ można obecnie odnaleźć w wielu obszarach rynku, a każdy kto przez ostatnie lata miał kontakt z nowoczesną telewizją, serialami czy kinem, miał również w mniejszym lub większym fragmencie styczność z CANAL+. W tej perspektywie zmiana nazwy jest dla nas naturalnym krokiem, dzięki któremu będziemy mogli nadal silnie inwestować w rozwój ekosystemu CANAL+, z korzyścią dla abonentów oraz całego rynku telewizyjnego i filmowego. Zmiana nazwy pozwoli nam również podkreślić, że  CANAL+ jest i pozostanie naszym najważniejszym produktem w portfolio.
Dokładna data rebrandingu nie jest jeszcze znana, firma wskazuje jedynie, że dojdzie do niej w drugiej połowie 2019 roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj