Netflix - wzrost subskrybentów
Według raportu firmy analitycznej Antenna wraz z wprowadzeniem funkcjonalność w USA zanotowano znaczący wzrost rejestracji nowych subskrypcji. Blokady wprowadzono 23 maja i według raportu w dniach 25-28 maja rejestracja nowych subskrypcji sięgnęła liczby 73000. To jest wartość o 102% wyższa niż średnia z poprzednich 60 dni. To jest nawet wyższa wartość, niż wzrost subskrybentów w trakcie początków pandemii COVID-19. Oczywiście to nie oznacza, że nie było osób, które rezygnowały z subskrypcji. Według Antenny ta liczba w dniach 25-28 maja była jednak o wiele mniejsza niż rejestracja nowych subskrybentów. Oznacza to, że pomimo odpływu liczba subskrybentów jest ciągle rosnąca i nie spada poniżej poziomu wyjściowego. Wnioski firmy analitycznej są takie, że Netflix dzięki swojej decyzji jest w stanie zanotować lepsze wyniki finansowe, bo ludzie, którzy wcześniej dzielili konta z innymi, wykupują subskrypcję w większej liczbie, niż ci, którzy z niej rezygnują. Zdaniem analityka Jeffreya Wlodarczyka wpływ ma też dostępna w USA opcja tańszej subskrypcji z reklamami, która już przyciągnęła prawie 5 mln osób. Nie ma danych jak sprawa nowych subskrypcji lub anulowania bieżących wygląda w innych krajach, w których wprowadzono funkcjonalność.To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj