Netflix ogłosił plany otworzenia sieci sklepów stacjonarnych typu pop-up, które będą miały charakter miniparków tematycznych. Placówki zostaną zainspirowane najpopularniejszymi produkcjami platformy, w których będzie można kupić ubrania, gadżety, a nawet jedzenie i napoje, a fani znajdą wiele dodatkowych atrakcji, które zostaną oparte na takich hitach, jak Stranger Things, czy Squid Game.

Netflix wchodzi w nową branżę

Sklepy mają przede wszystkim służyć jako kolejne narzędzie marketingowe promujące filmy, seriale i programy Netflixa. Według Josha Simona, wiceprezesa ds. produktów konsumenckich, celem koncepcji Netflix House jest zwiększenie zaangażowania użytkowników.
Widzieliśmy, jak bardzo fani uwielbiają zanurzać się w świecie naszych filmów i programów telewizyjnych, i dużo myśleliśmy o tym, jak przenieść to na wyższy poziom.
Model pop-up zakłada, że Netflix House będzie stale zmieniać swoją ofertę. Klienci będą mogli więc co kilka miesięcy spróbować nowych rzeczy w tym samym lokalu, w zależności od tytułu, który tym razem będzie bił rekordy popularności na platformie.

Netflix Hous - kiedy otwarcie?

Pierwszy Netflix House zostanie otworzony w Ameryce w 2025 roku. Nie wiadomo, czy firma zamierza rozszerzyć działalność swoich sklepów na inne kraje.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj