Netflix ogłosił plany otworzenia sieci sklepów stacjonarnych typu pop-up, które będą miały charakter miniparków tematycznych. Placówki zostaną zainspirowane najpopularniejszymi produkcjami platformy, w których będzie można kupić ubrania, gadżety, a nawet jedzenie i napoje, a fani znajdą wiele dodatkowych atrakcji, które zostaną oparte na takich hitach, jak Stranger Things, czy Squid Game.
Netflix wchodzi w nową branżę
Sklepy mają przede wszystkim służyć jako kolejne narzędzie marketingowe promujące filmy, seriale i programy Netflixa. Według Josha Simona, wiceprezesa ds. produktów konsumenckich, celem koncepcji Netflix House jest zwiększenie zaangażowania użytkowników.
Model pop-up zakłada, że Netflix House będzie stale zmieniać swoją ofertę. Klienci będą mogli więc co kilka miesięcy spróbować nowych rzeczy w tym samym lokalu, w zależności od tytułu, który tym razem będzie bił rekordy popularności na platformie.
Netflix Hous - kiedy otwarcie?
Pierwszy Netflix House zostanie otworzony w Ameryce w 2025 roku. Nie wiadomo, czy firma zamierza rozszerzyć działalność swoich sklepów na inne kraje.
Źródło: Variety