Netflix otworzy własną sieć sklepów. Gotowi na hot dogi inspirowane Stranger Things?
W sklepach będzie można znaleźć nie tylko ubrania i gadżety inspirowane produkcjami Netflixa, ale również jedzenie i napoje.
W sklepach będzie można znaleźć nie tylko ubrania i gadżety inspirowane produkcjami Netflixa, ale również jedzenie i napoje.
Netflix ogłosił plany otworzenia sieci sklepów stacjonarnych typu pop-up, które będą miały charakter miniparków tematycznych. Placówki zostaną zainspirowane najpopularniejszymi produkcjami platformy, w których będzie można kupić ubrania, gadżety, a nawet jedzenie i napoje, a fani znajdą wiele dodatkowych atrakcji, które zostaną oparte na takich hitach, jak Stranger Things, czy Squid Game.
Netflix wchodzi w nową branżę
Sklepy mają przede wszystkim służyć jako kolejne narzędzie marketingowe promujące filmy, seriale i programy Netflixa. Według Josha Simona, wiceprezesa ds. produktów konsumenckich, celem koncepcji Netflix House jest zwiększenie zaangażowania użytkowników.
Model pop-up zakłada, że Netflix House będzie stale zmieniać swoją ofertę. Klienci będą mogli więc co kilka miesięcy spróbować nowych rzeczy w tym samym lokalu, w zależności od tytułu, który tym razem będzie bił rekordy popularności na platformie.
Netflix Hous - kiedy otwarcie?
Pierwszy Netflix House zostanie otworzony w Ameryce w 2025 roku. Nie wiadomo, czy firma zamierza rozszerzyć działalność swoich sklepów na inne kraje.
Źródło: Variety
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1987, kończy 37 lat
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1991, kończy 33 lat
ur. 1947, kończy 77 lat
ur. 1955, kończy 69 lat