Netflix po raz drugi w 2022 roku traci subskrybentów. Według raportu o drugim kwartale 970 tysięcy osób zrezygnowało z subskrypcji Netflixa w skali globalnej. Nadal jednak platforma ma 220,67 mln subskrybentów.

Netflix z problemami

Wbrew pozorom liczba 970 tysięcy jest dobrą wiadomością dla platformy streamingowej, bo analitycy przewidywali, że w drugim kwartale spadek może wynieść od 1,5 mln do 4 mln osób. Sam Netflix swego czasu szacował, że stracą 2 mln subskrybentów. To nadal jednak jest problem, bo przed 2022 roku platforma streamingowa z miesiąca na miesiąc jedynie zwiększała liczbę klientów. Według szefów pomogła im w tym popularność Stranger Things. Dobra wiadomość jest też cena akcji, która tym razem nie spadła tak, jak na koniec pierwszego kwartału. Według danych wzrosła ona o 6% od kwietnia 2022 roku. Koszt to 201,63 dolarów. Daleko jednak do rekordowego 2021 roku, gdy cena akcji wyniosła 700 dolarów. Jaki będzie trzeci kwartał? Netflix szacuje, że tym razem nie tylko nie stracą subskrybentów, a zyskają milion nowych osób. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj