Ludzie w trakcie pandemii mieli znacznie więcej czasu w zanadrzu i byli bardziej ciekawscy. A kiedy odmówiono im podróżowania, wykazali większe zainteresowanie treściami z innych zakątków globu – powiedział Sarandos.
Dyrektor ds. treści Netflixa stwierdzi także, że wraz wyszczepianiem kolejnych grup społeczeństwa oraz luzowaniem obostrzeń pandemicznych spodziewa się, iż sytuacja w świecie cyfrowej rozrywki powinna wrócić do stanu sprzed 2020 roku. Według korporacji w najbliższych miesiącach zaobserwujemy powrót widzów do kin, choć nie wszyscy od razu porzucą platformy VoD na rzecz srebrnego ekranu.
W styczniu 2021 roku Netflix mógł pochwalić się 200 milionami płatnych subskrybentów. Jednak już w kwietniu zanotował 13-procentowy spadek wartości akcji w wyniku niespełnienia kwartalnej prognozy przyrostu użytkowników. Korporacja zakładała, że w pierwszych miesiącach 2021 roku przyciągnie do siebie 6,29 miliona nowych klientów, tymczasem udało się pozyskać jedynie 3,98 miliona subskrypcji.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj