Jak zwiększyć zainteresowanie aspirującą platformą streamingową? Zaprosić do jej promowania rozpoznawalnego streamera. Tak jak zrobił to Facebook, który podpisał umowę partnerską z Nemarem.
Facebook może pochwalić się nową gwiazdą na swoim gamingowym pokładzie. Firmie Marka Zuckerberga udało się namówić Neymara do porzucenia platformy Twitch i przejścia pod sztandary Facebook Gaming. Napastnik Paris Saint-Germain podpisał umowę na streamingową wyłączność, tym samym od 17 grudnia jego zmagania z grami komputerowymi będziemy mogli śledzić wyłącznie za pośrednictwem serwisu firmy Meta.
Pierwszy oficjalny stream zaplanowano na godzinę 20 czasu polskiego, a umowa o współpracy zakłada, że Neymar będzie udzielał się na platformie nowego partnera biznesowego kilka razy w ciągu miesiąca. Facebook pomyślał także o tym, aby wykorzystać potencjał nowego influencera do wypromowania innych twórców. Neymar ma bowiem raz w miesiącu prowadzić transmisję z innym członkiem Facebook Gaming.
Warto zauważyć, że napastnik PSG prawdopodobnie nie wystąpi na cyfrowym boisku. Dotychczas dał się poznać ze steamowania na Twitchu takich gier jak
Call of Duty,
Counter-Strike: Global Offensive czy
Fortnite. Można zatem przypuszczać, że na Facebooku będzie dalej rozwijać swoją strzelankową pasję. A dzięki przeszło 88 milionom obserwujących może przyciągnąć do gamingowej platformy Zuckerberga spore grono nowych odbiorców.
Jesteśmy na Google News -
Obserwuj to, co istotne w popkulturze
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h