TVN nie ma szczęścia do swoich nowych formatów. Zapowiadany jako hit - serial "Aż po sufit!" - nie znalazł się wśród 20 najchętniej oglądanych produkcji pierwszego tygodnia sezonu jesiennego w polskiej telewizji. Z kolei paradokument "Wesołowska i mediatorzy" ogląda średnio od poniedziałku do środy ledwie 0,80 mln widzów. Czytaj także: 2. sezon „The Flash” – zwiastun i nowe informacje Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, TVN w czasie emisji "Wesołowska i mediatorzy" zdecydowanie przegrywa z konkurencją na rynku telewizyjnym. Na czele znajduje się TVP2, emitująca takie seriale jak "M jak miłość" i "Na dobre i na złe". 2 miejsce zajmuje Polsat m.in. z programem "Top Chef" i filmami. Lepiej od TVN-u wypada też telewizyjna "Jedynka" pokazująca filmy fabularne i Teatr Telewizji. W grupie komercyjnej "Wesołowska i mediatorzy" ustępują TVP2 i Polsatowi.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj