Przychody TVP 2 ze sprzedaży reklam przy szóstej edycji serialu "Dr House" wyniosły 23,39 mln zł i były mniejsze niż przy piątej edycji - wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dane cennikowe, bez rabatów). Nowe odcinki serialu zobaczymy dopiero jesienią.

Szósta seria "Doktora House'a" przyniosła Dwójce 0,57 mln zł mniej niż piąta, emitowana od 3 września do 26 listopada 2009 roku. Odcinki szóstej edycji były nadawane od 9 września ub.r. do 10 lutego br., w czwartki o 20.40, a od połowy grudnia o 21.40. Oglądało je średnio 2,3 mln widzów - o 980 tys. osób mniej, niż gromadziła seria piąta (była emitowana dwa razy w tygodniu: w środy i czwartki).

Szósta seria "Doktora House'a" dała Dwójce średnio 15,7 proc. udziału w rynku. Więcej w tym czasie miała tylko Jedynka - 24,6 proc. (m.in. serial "Ojciec Mateusz"). Dwójka wyprzedziła TVN - 16,6 proc. (m.in. "W-11", pasmo filmowe) i Polsat - 12,1 proc. (m.in. seriale "CSI" i "Hotel 52", pasmo filmowe). Natomiast w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) "Doktor House" był liderem, z udziałem 21,3 proc. Jedynka miała w tej grupie 18,1 proc. udziału, TVN - 15,4 proc., a Polsat - 14,2 proc.

W wiosennej ramówce Dwójki zaplanowano powtórki "Doktora House'a". Nowe odcinki - siódmy sezon emitowany obecnie w amerykańskiej telewizji Fox - pojawią się w TVP 2 na początku września br.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj