Przychody TVP 2 ze sprzedaży reklam przy szóstej edycji serialu "Dr House" wyniosły 23,39 mln zł i były mniejsze niż przy piątej edycji - wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dane cennikowe, bez rabatów). Nowe odcinki serialu zobaczymy dopiero jesienią.
Szósta seria "Doktora House'a" przyniosła Dwójce 0,57 mln zł mniej niż piąta, emitowana od 3 września do 26 listopada 2009 roku. Odcinki szóstej edycji były nadawane od 9 września ub.r. do 10 lutego br., w czwartki o 20.40, a od połowy grudnia o 21.40. Oglądało je średnio 2,3 mln widzów - o 980 tys. osób mniej, niż gromadziła seria piąta (była emitowana dwa razy w tygodniu: w środy i czwartki).
Szósta seria "Doktora House'a" dała Dwójce średnio 15,7 proc. udziału w rynku. Więcej w tym czasie miała tylko Jedynka - 24,6 proc. (m.in. serial "Ojciec Mateusz"). Dwójka wyprzedziła TVN - 16,6 proc. (m.in. "W-11", pasmo filmowe) i Polsat - 12,1 proc. (m.in. seriale "CSI" i "Hotel 52", pasmo filmowe). Natomiast w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) "Doktor House" był liderem, z udziałem 21,3 proc. Jedynka miała w tej grupie 18,1 proc. udziału, TVN - 15,4 proc., a Polsat - 14,2 proc.
W wiosennej ramówce Dwójki zaplanowano powtórki "Doktora House'a". Nowe odcinki - siódmy sezon emitowany obecnie w amerykańskiej telewizji Fox - pojawią się w TVP 2 na początku września br.
Źródło: stopklatka.pl
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat