Pamiętam, jak przed kilkoma laty rozmawialiśmy o branży XR, zanim ta stała się popularna. Jesteśmy niezwykle podekscytowani z powodu miejsca, w którym obecnie się znajdujemy. I chciałby zapewnić wam, że to dopiero początek. Oculus Quest 2 sprzedał się w 10 milionach egzemplarzy, a sukces Oculusa Quest 2 wywarł ogromny wpływ na firmę, która go dostarcza.
Słowa te warto zestawić z wystąpieniem Marka Zuckerberga podczas konferencji Connect 5 w 2018 roku. CEO Facebooka twierdził wówczas, że pozyskanie 10 milionów odbiorców pojedynczej platformy VR będzie kamieniem milowym na drodze do stworzenia stabilnego środowiska do rozwoju branży VR. Zuckerberg nie musiał zbyt długo czekać na realizację tego marzenia. Zaledwie rok od debiutu Questa 2 i trzy lata po nakreśleniu swojej wizji w trakcie Connect 5 udało się pozyskać szerokie grono odbiorców technologii wirtualnej rzeczywistości, którzy korzystają z jednego, ustandaryzowanego sprzętu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj