Tego typu akcje w ciągu ostatnich tygodni odbyły się w większości dużych miast Polski. Brawa do dystrybutora za odwagę, by coś takiego przeprowadzić. Takie rzeczy są bardzo rzadkie w Polsce podczas promocji filmu i sama inicjatywa zasługuje na uznanie.
Wybraliśmy się na gdyńską część "parady" i niestety nie spełniła ona oczekiwań. Wszystko wyglądało bardzo skromnie w porównaniu do innych tego typu wydarzeń rozgrywających się na świecie. Trzy balony smerfów, trzy smerfy w kostiumach i jeden mały domek smerfów to zdecydowanie za mało. Pomimo tego, nie można zaprzeczyć marketingowego działania smerfnej akcji. Dzieci miały dużo zabawy, konkursów i okazji zrobić sobie zdjęcie ze smerfem. A dorośli przypomnieli sobie na chwilę dawne czasy i często także robili sobie zdjęcia z niebieskimi bohaterami.
Czy przełoży się to na frekwencje w polskich kinach? Przekonamy się 19 sierpnia.
[image-browser playlist="608966" suggest=""]
[image-browser playlist="608967" suggest=""]
[image-browser playlist="608968" suggest=""]
[image-browser playlist="608969" suggest=""]
[image-browser playlist="608970" suggest=""]
[image-browser playlist="608971" suggest=""]
[image-browser playlist="608972" suggest=""]
[image-browser playlist="608973" suggest=""]
[image-browser playlist="608974" suggest=""]
[image-browser playlist="608975" suggest=""]
[image-browser playlist="608976" suggest=""]
[image-browser playlist="608977" suggest=""]
[image-browser playlist="608978" suggest=""]
[image-browser playlist="608979" suggest=""]
[image-browser playlist="608980" suggest=""]
[image-browser playlist="608981" suggest=""]
[image-browser playlist="608982" suggest=""]