Kampania promocyjna Legionu samobójców wpływa na jego olbrzymią popularność w mediach społecznościowych. Film zostawia daleko w tyle Ghostbusters. Pogromców duchów czy Star Trek: W nieznane pod względem liczby internetowych konwersacji. Zobaczcie także nowy plakat produkcji.
ComScore's PreAct to firma zajmująca się analizą konwersacji i wzmianek (zarówno pozytywnych, jak i negatywnych) w mediach społecznościowych o filmach czekających na swoją premierę. Według udostępnionych przez nią danych, Suicide Squad cieszy się niewiarygodną wręcz popularnością wśród internautów. Tylko w tygodniu między 4 a 10 lipca w sieci pojawiło się blisko 59 tysięcy nowych wpisów, w których głównym tematem była produkcja wyreżyserowana przez Davida Ayera. Od samego początku pomiarów liczba ta sięga prawie 1,5 miliona.
Do wyniku osiągniętego przez Suicide Squad nie są w stanie zbliżyć się inne, nadchodzące wielkimi krokami hity wakacyjne: Star Trek Beyond (41 tysięcy wpisów między 4 a 10 lipca i 485 tysięcy ogółem) czy Ghostbusters (odpowiednio: 33 tysiące i 553 tysiące). Co ciekawe, na czwartym miejscu w zestawieniu pojawiła się Beauty and the Beast (25 tysięcy nowych konwersacji i 175 tysięcy razem), która na ekrany kin wejdzie dopiero 16 marca przyszłego roku. 14 grudnia z kolei swoją premierę będzie miał film Rogue One: A Star Wars Story, ale już teraz może on pochwalić się znakomitym wynikiem ogólnym w postaci 767 tysięcy konwersacji i wpisów w mediach społecznościowych.
Czytaj także:Batman w Legionie samobójców będzie przerażający
Zobaczcie także nowy plakat Suicide Squad:
Film wejdzie na ekrany polskich kin 5 sierpnia.