AMC Theatres od paru lat opiera się na jednej konkretnej reklamie przed emisją swoich produkcji. Występuje w niej Nicole Kidman, która wchodząc do kina AMC zastanawia się nad siłą i magią filmów. Cóż, twórcy Piły mają inne podejście do tego, na czym polega doświadczenie kinowe. W sieci pojawił się remake promujący nadchodzącą Piłę 10. Zobaczcie sami. 

Piła 10 - remake reklamy AMC z Nicole Kidman

Wiadomość przekazywana przez Kidman w reklamie AMC ukazuje kino jako potężną magię, która wzbudza wiele pozytywnych emocji. Dzięki działaniom filmów, ich bohaterowie, dźwięk i olśniewające ujęcia przejmują nasze życie na pewną dłuższą chwilę. Monolog aktorki zostaje zmieniony przez laleczkę Billy'ego, który jadąc na rowerku do kina, spodziewa się przebudzenia z krzykiem zamiast uroku i łez szczęścia. Zmieniając słowa oryginalnej reklamy, monolog przybiera mroczniejszy ton:
- Przychodzimy do tego miejsca po przebudzenie. Wchodzimy do kin, aby krzyczeć, błagać, grać. Te uczucie nie do opisania, którego doznajemy, gdy światła... migają, włączają i wyłączają się, a twoje wołanie o miłosierdzie pozostaje bez odpowiedzi i budzisz się przykuty łańcuchami, w brudnym magazynie, ledwo oddychając. Ostrza na ogromnym srebrnym ekranie. Strach, który czujesz. O dziwo, samoamputacja jest przyjemna w takim miejscu. Pułapki - one sprawiają, że filmy są lepsze.
fot. materiały prasowe
+17 więcej
Piła 10 - film dostępny w kinach już 29 września 2023 roku. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj