Decyzja podyktowana jest chęcią przeprowadzenia równoczesnej premiery gry na siedmiu rynkach i odpowiednio w siedmiu wersjach językowych (polski, angielski, niemiecki, francuski, rosyjski, chiński oraz hiszpański). Ponadto Frostpunk na kluczowych rynkach obecny będzie zarówno w wersji cyfrowej, jak i bogatym wydaniu pudełkowym. Szersza obecność w dniu premiery zwiększa, zdaniem zarządu spółki, potencjał komercyjny i sprzedażowy gry - czytamy w komunikacie firmy.Frostpunk wzbudziło wielkie zainteresowanie na tegorocznych tragach E3, gdzie była nominowana w kategorii "Najlepsza gra strategiczna". Ostatecznie laur ten trafił do produkcji Ubisoftu i Nintendo, gry Mario + Rabbids: Kingdom Battle.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj