Produkcję stacji ABC Family oglądało 3,33 mln widzów i jest to najwyższa oglądalność od finału 2. sezonu, który emitowany był 19 marca 2012 roku. Słodkie kłamstewka osiągnęły również rekordową oglądalność w przedziałach wiekowych 12-34, 18-34 i 18-49. Poinformowano również, że "Now You See Me, Now You Don't" zgromadziło przed telewizorami ogromną liczbę młodych dziewczyn i w ten sposób wspomniany odcinek jest numerem 4 pod względem oglądalności w historii ABC Family.

Stacja poinformowała również, że Słodkie kłamstewka stały się serialem, który totalnie opanował twittera, szczególnie podczas odcinka "Now You See Me, Now You Don't", w trakcie którego emisji napisano blisko 2 mln tweetów.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj