"Project C.A.R.S." od pierwszej zapowiedzi jawił się, jako produkcja bardzo ładna. Nowy materiał przedstawia jazdę bolidem F1 w trudnych warunkach pogodowych na torze Watkins Glen w stanie Nowy Jork. Przyznać trzeba, że film robi obłędne wrażenie, ale czy taki hype zostanie utrzymany do premiery gry, która będzie miała miejsce w marcu? Czytaj także: Kung Lao powróci w "Mortal Kombat X" Podobnie było z "DriveClub" , które także prezentowało się wyśmienicie na materiałach promo, ale dopiero kilka miesięcy po premierze do gry dodano to, co powinna mieć od samego początku. Stąd takie, a nie inne recenzje (u nas "DriveClub" dostał tylko 5/10). Oby deweloperzy odpowiedzialni za "Project C.A.R.S." nie popełnili tych samych błędów, co Evolution Studios.

[video-browser playlist="644454" suggest=""]

Oprócz prezentacji nowego materiału z gry dowiedzieliśmy się nieco więcej nt samej fizyki w "Project C.A.R.S." . Otóż okazuje się, że obliczenia związane z fizyką wykonywane są 600 razy na sekundę, a dodatkowo w tym samym czasie gra sprawdza ruchy palców (skręcanie, wciskanie gazu, hamowanie itd.) 250 razy.

   

źródło: twitter.com; youtube.com / zdjęcie główne: materiały prasowe

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj