Firma NVIDIA przerobiła grę Quake II i wprowadziła do niej obsługę technologii ray tracing. Dzięki temu oprawa tej klasycznej produkcji z 1997 roku wygląda znacznie lepiej, zachowując jednocześnie charakter oryginału. Różnice widoczne są tutaj m.in. w scenach z oświetleniem i odbiciami - woda i szkło realistycznie załamują światło. Oprócz tego zwiększono też szczegółowość tekstur i dodano usprawniony odszumiacz, którego celem jest dodatkowa poprawa jakości wyświetlanego obrazu.  Quake II RTX zawiera trzy pierwsze poziomy kampanii z oryginału i dostępny będzie za darmo od 6 czerwca na stronie NVIDII. Osoby, które posiadają pełną wersję tej klasycznej produkcji mogą wykorzystać path tracing we wszystkich poziomach dla jednego gracza, a także w rozgrywkach deathmatch i kooperacji.  
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj