Marvel i Pixar oficjalnie włączyli się w modę na pokazywanie reakcji na zwiastuny. Emocje będące bohaterami "W głowie się nie mieści" pokazują, co mogą czuć widzowie.
To jest uproszczona wersja newsa. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję
"
Inside Out" to najnowsza animacja Pixara, które powraca po przerwie na ekrany kin. Ponownie chcą zaoferować widzom coś niespotykanego i świeżego, dlatego akcję osadzają w umyśle młodej dziewczynki.
[video-browser playlist="688307" suggest=""]
W oficjalnym filmie promocyjnym Pixara widzimy, jak emocje małej dziewczynki oglądają zwiastun "
Avengers: Age of Ultron" i na niego reagują.
Zobacz także: Hołd dla kinowego uniwersum Marvela
"
Avengers: Age of Ultron" zadebiutuje w polskich kinach 7 maja. "
Inside Out" obejrzymy 1 lipca.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Źródło: comicbook.com / zdjęcie główne: materiały prasowe