- Przedsprzedaż idzie zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Warto zwrócić uwagę, że na miesiąc przed premierą nasz tytuł jest w czołówce najlepiej sprzedających się gier. Największego wzrostu przedsprzedaży spodziewamy się oczywiście w okresie bezpośrednio poprzedzającym premierę, kiedy pełną parą ruszy kampania marketingowa i ukażą się pierwsze recenzje - mówi Kiciński.CD Projekt aktywnie promuje grę "The Witcher 3: Wild Hunt" w mediach społecznościowych oraz w kinie i telewizji. Wczoraj w amerykańskich mediach wyemitowana została poniższa reklama gry, a wkrótce podobna kampania ma się rozpocząć na terenie Europy.
[video-browser playlist="686577" suggest=""]
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj