W Red Dead Redemption 2 nie zabraknie możliwości wyłączenia widoczności pewnych elementów interfejsu, co ma mieć korzystny wpływ na immersję. Gracze otrzymają też opcję wyłączenia minimapy. Co ciekawe, w takiej sytuacji zmienią się dialogi z napotykanymi postaciami niezależnymi i będą one nam udzielać wskazówek dotyczących drogi do celu, podając przy tym nie tylko kierunek, ale i charakterystyczne miejsca znajdujące się w okolicy. Nie da się ukryć, że takie rozwiązanie może przypaść do gustu pewnym graczom. Wydane w ubiegłym roku The Legend of Zelda: Breath of the Wild pokazało, że setki znaczników na mapie nie są koniecznością w produkcjach z otwartym światem. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że podobne rozwiązanie pojawiło się też w niedawnym Assassin's Creed: Odyssey, gdzie również mamy możliwość wyboru pomiędzy dwoma trybami – w jednym nasze cele są oznaczone wprost, w drugim zaś otrzymujemy jedynie przybliżoną lokalizację. Informacja została ujawniona na twitterowym profilu Red Dead News, zaś jej źródłem ma być tekst w chorwackim magazynie GAMEPLAY. Ekipa z Red Dead News ujawniła dziś także, że główny bohater Red Dead Redemption 2 będzie mógł usiąść na każdym krześle w grze, a czynność ta ma mieć nie tylko znaczenie kosmetyczne, ale pozwoli też na podsłuchanie rozmów postaci, które znajdą się obok. Protagonista będzie również... rozpinał i zapinał guziki swojej koszuli w zależności od temperatury otoczenia. Red Dead Redemption 2 zadebiutuje już 26 października. Gra będzie dostępna wyłącznie na konsolach PlayStation 4 i Xboksie One.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj