Ray Donovan staje się kolejną z flagowych pozycji stacji Showtime. Finał 2. sezonu oglądało 2 mln widzów, co jest wzrostem o 40 procent w porównaniu z oglądalnością finału 1. serii (1,41 mln). Ray Donovan zanotował też 61-procentowy wzrost w porównaniu z widownią, która latem oglądała premierę 2. serii (1,22 mln).

Czytaj także: "Brooklyn 9-9" i "Dawno, dawno temu" z wysoką widownią podczas premier

W dół leci za to oglądalność Masters of Sex. Finał 2. serii oglądało tylko 0,89 mln widzów. Jest to spadek o 25 procent w porównaniu z finałem 1. serii (1,20 mln). Z kolei porównując wynik finału do oglądalności premiery 2. serii (0,82 mln), Masters of Sex utrzymało widownię.

Latem 2015 roku obie produkcje powrócą z nowymi sezonami. 2. serię Raya Donovana można w Polsce oglądać na HBO. Z kolei Masters of Sex emituje Ale Kino+.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj