Niestety, kampania nie dotyczmy Polski, która Xbox One otrzyma we wrześniu, a japońskiego rynku, na którym Xbox One zadebiutuje dzień przed oficjalną polską premierą. Jakimi grami Microsoft chce zachęcić Japończyków do skierowania wzroku na konsolę Xbox One? Potencjalnymi samym hitami, pośród których nie mogło zabraknąć polskich akcentów.

Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz Dying Light mają swoje "pięć minut".

Jako ciekawostkę warto dodać, że Microsoft ciągle szturmuje japoński rynek, na którym przegrywa nie tylko z Sony, ale i z Nintendo, które wiedzie tam prym. Liczby dla Microsoftu są bezwzględne. Od czasu premiery Xbox 360 (2005 rok) do dzisiejszego dnia Japończycy nabyli łącznie tylko 1.6 mln sztuk tych konsol. Wynik ten jest gorszy o 100 tys. sztuk konsol Nintendo WiiU, które znalazło nabywców w pierwszym roku sprzedaży konsoli Nintendo.

Może to jest właśnie ten czas, kiedy Microsoft "podbije" Japonię, w której sprzedaż PS4 nie idzie tak dobrze, jak to miało miejsce z poprzednimi modelami z rodziny PlayStation.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj