Salt and Sanctuary to dynamiczny RPG w świecie 2D, w którym wybór oręża i zbroi będzie miał kluczowe znaczenie dla rozgrywki. W ten sposób dwuosobowe studio Ska Studios opisuje swój najnowszy tytuł. Będzie on dedykowany wyłącznie konsolom PlayStation 4 oraz PlayStation Vita. Salt and Sanctuary pojawi się w przyszłym roku.
Zobacz także: Transformers: Rise of the Dark Spark - recenzja
Twórcy gry Salt and Sanctuary nie ukrywają, że inspiracji do jej tworzenia szukali w serii Dark Souls, w której podobnie, jak w tej grze, również wybór broni i nauczenie się przeciwnika gwarantowały sukces. - Bronie mogą być trzymane w jednej ręce, w zestawie z tarczą lub z kuszą dla większej różnorodności, a także dzierżone oburącz dla zwiększenia obrażeń. Każda konfiguracja ma swój własny zestaw ruchów - informują twórcy i prezentują pierwszy zwiastun gry. - Mamy też kostury do magii, łuki do walki dystansowej oraz przydatne przedmioty trzymane na pasie, jak sztylety do rzucania czy wspomagające broń mikstury - dodają.
[video-browser playlist="615794" suggest=""]