Mamy już inteligentne telefony, telewizory, zegarki czy odkurzacze, rewolucja inteligentna zatacza coraz szersze kręgi. Zawitała również do naszych kuchni m.in. pod postacią lodówek wyposażonych w system operacyjny. Podczas targów IFA Samsung prezentował urządzenia tego typu, które pozwalały m.in. na uruchamianie Netflixa za pośrednictwem aplikacji webowej. A teraz firma postanowiła przekonać nas do zmiany nawyków zakupowych i zamawiania produktów spożywczych tuż po przejrzeniu zawartości lodówki. Samsung we współpracy z warszawską firmą Frisco wdroży do urządzeń z linii Family Hub lodówkową wersję internetowego supermarketu. Jest to odpowiedź na rosnące zainteresowanie naszych rodaków zakupami przez internet. Duży ekran umiejscowiony na drzwiach pozwoli błyskawicznie zamówić produkty spożywcze, bez wychodzenia z domu czy odpalania komputera. Z badań przeprowadzonych przez Frisco wynika, ze 3/4 Plaków dokonuje zakupów za pośrednictwem laptopa, a co drugi badany wykorzystuje w tym celu smartona. Wprowadzenie aplikacji na lodówki ma być otwarciem się na nową, obiecującą drogę dystrybucji. Dokonywanie zakupów w taki sposób może być dość ekscentryczne, ale z pewnością znajdzie się pewna grupa osób, zainteresowana nowym narzędziem. W końcu skoro filmy kupujemy i wypożyczamy dziś za pośrednictwem inteligentnego telewizora, wprowadzenie spożywczej aplikacji zakupowej na lodówki wydaje się naturalnym rozszerzeniem idei inteligentnego domu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj