Polski oddział Samsunga zdaje sobie sprawę z tego, że w obliczu rychłego końca okresu ochrony gwarancyjnej niektórzy klienci mogą nieświadomie narazić się na niebezpieczeństwo, jeśli zdecydują się zawieść sprzęt do naprawy w trakcie trwania pandemii koronawirusa. Firma postanowiła podjąć działania, które w najbliższych tygodniach ograniczą do minimum liczbę napraw serwisowych. Korporacja postanowiła zachęcić potencjalnych klientów serwisów do pozostania w domach poprzez automatyczne wydłużenie gwarancji wygasających z dniem 15 marca 2020 roku lub później. Dzięki temu posiadacze uszkodzonych urządzeń Samsunga będą mogli przeczekać pandemię i oddać je do naprawy, kiedy unormuje się sytuacja epidemiczna na terenie Polski Nowe warunki obejmują wszystkie urządzenia koreańskiej firmy. Klienci, którzy zakwalifikują się do programu, będą mogli skorzystać z darmowej naprawy przez 30 dni od zniesienia przez państwo ograniczeń dotyczących swobodnego przemieszczania się.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj