Samsung znalazł sposób, aby ograniczyć liczbę klientów, którzy w czasie pandemii oddają sprzęt do naprawy, aby nie narażać ich na zainfekowanie się koronawirusem. Wydłuży czas obowiązywania części umów gwarancyjnych.
To jest uproszczona wersja newsa. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję
Polski oddział Samsunga zdaje sobie sprawę z tego, że w obliczu rychłego końca okresu ochrony gwarancyjnej niektórzy klienci mogą nieświadomie narazić się na niebezpieczeństwo, jeśli zdecydują się zawieść sprzęt do naprawy w trakcie trwania pandemii koronawirusa. Firma postanowiła podjąć działania, które w najbliższych tygodniach ograniczą do minimum liczbę napraw serwisowych.
Korporacja postanowiła zachęcić potencjalnych klientów serwisów do pozostania w domach poprzez automatyczne wydłużenie gwarancji wygasających z dniem 15 marca 2020 roku lub później. Dzięki temu posiadacze uszkodzonych urządzeń Samsunga będą mogli przeczekać pandemię i oddać je do naprawy, kiedy unormuje się sytuacja epidemiczna na terenie Polski
Nowe warunki obejmują wszystkie urządzenia koreańskiej firmy. Klienci, którzy zakwalifikują się do programu, będą mogli skorzystać z darmowej naprawy przez 30 dni od zniesienia przez państwo ograniczeń dotyczących swobodnego przemieszczania się.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Źródło: Samsung