Warner Bros. chce trafić do widzów w każdym wieku z filmem animowanym Scooby-Doo. Nic więc dziwnego, że zdecydowanie się na promocyjny ruch z Tik Tokiem, który pozwolił im trafić do najmłodszych.
Warner Bros. pomimo zmiany formy dystrybucji
Scooby-Doo! nie rezygnuje z różnych form marketingowych. 3 maja wraz ze znaną tancerką Jalaiah Harmon przygotowali nagranie na TikToku, w którym Harmon tańczy razem z małym Scoobym do oryginalnej piosenki Moves+Shakers.
Na dzień 9 maja wideo osiągnęło
2,1 mld wyświetleń w skali globalnej. Natomiast w pierwsze trzy dni osiągnięto
miliard wyświetleń. Niewątpliwi taka forma promocji zwróci uwagę wielu ludzi na ten film.
Obejrzyj bijące rekordy wideo.
Scooby-Doo miał mieć premierę w kinach, ale z uwagi na pandemię koronawirusa podjęto decyzję o wprowadzeniu filmu do VOD. Globalna premiera zaplanowana jest na 15 maja. Amerykanie za wypożyczenie filmu na 48-godzin zapłacą 19,99 dolarów. Natomiast jeśli ktoś chce kupić wersję cyfrową na własność, musi zapłacić 24,99 dolarów.
Na razie nie wiemy, kiedy i w jakim miejscu
Scooby-Doo będzie dostępny w Polsce.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h