Scooby-Doo - wideo promocyjne na TikToku bije rekordy popularności
Warner Bros. chce trafić do widzów w każdym wieku z filmem animowanym Scooby-Doo. Nic więc dziwnego, że zdecydowanie się na promocyjny ruch z Tik Tokiem, który pozwolił im trafić do najmłodszych.
Warner Bros. chce trafić do widzów w każdym wieku z filmem animowanym Scooby-Doo. Nic więc dziwnego, że zdecydowanie się na promocyjny ruch z Tik Tokiem, który pozwolił im trafić do najmłodszych.
Warner Bros. pomimo zmiany formy dystrybucji Scooby-Doo! nie rezygnuje z różnych form marketingowych. 3 maja wraz ze znaną tancerką Jalaiah Harmon przygotowali nagranie na TikToku, w którym Harmon tańczy razem z małym Scoobym do oryginalnej piosenki Moves+Shakers.
Na dzień 9 maja wideo osiągnęło 2,1 mld wyświetleń w skali globalnej. Natomiast w pierwsze trzy dni osiągnięto miliard wyświetleń. Niewątpliwi taka forma promocji zwróci uwagę wielu ludzi na ten film. Obejrzyj bijące rekordy wideo.
Scooby-Doo miał mieć premierę w kinach, ale z uwagi na pandemię koronawirusa podjęto decyzję o wprowadzeniu filmu do VOD. Globalna premiera zaplanowana jest na 15 maja. Amerykanie za wypożyczenie filmu na 48-godzin zapłacą 19,99 dolarów. Natomiast jeśli ktoś chce kupić wersję cyfrową na własność, musi zapłacić 24,99 dolarów.
Na razie nie wiemy, kiedy i w jakim miejscu Scooby-Doo będzie dostępny w Polsce.
Źródło: deadline.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1977, kończy 47 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1995, kończy 29 lat
ur. 1958, kończy 66 lat