Scooby-Doo - wideo promocyjne na TikToku bije rekordy popularności
Warner Bros. chce trafić do widzów w każdym wieku z filmem animowanym Scooby-Doo. Nic więc dziwnego, że zdecydowanie się na promocyjny ruch z Tik Tokiem, który pozwolił im trafić do najmłodszych.
Warner Bros. chce trafić do widzów w każdym wieku z filmem animowanym Scooby-Doo. Nic więc dziwnego, że zdecydowanie się na promocyjny ruch z Tik Tokiem, który pozwolił im trafić do najmłodszych.
Warner Bros. pomimo zmiany formy dystrybucji Scooby-Doo! nie rezygnuje z różnych form marketingowych. 3 maja wraz ze znaną tancerką Jalaiah Harmon przygotowali nagranie na TikToku, w którym Harmon tańczy razem z małym Scoobym do oryginalnej piosenki Moves+Shakers.
Na dzień 9 maja wideo osiągnęło 2,1 mld wyświetleń w skali globalnej. Natomiast w pierwsze trzy dni osiągnięto miliard wyświetleń. Niewątpliwi taka forma promocji zwróci uwagę wielu ludzi na ten film. Obejrzyj bijące rekordy wideo.
Scooby-Doo miał mieć premierę w kinach, ale z uwagi na pandemię koronawirusa podjęto decyzję o wprowadzeniu filmu do VOD. Globalna premiera zaplanowana jest na 15 maja. Amerykanie za wypożyczenie filmu na 48-godzin zapłacą 19,99 dolarów. Natomiast jeśli ktoś chce kupić wersję cyfrową na własność, musi zapłacić 24,99 dolarów.
Na razie nie wiemy, kiedy i w jakim miejscu Scooby-Doo będzie dostępny w Polsce.
Źródło: deadline.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat